Specialefrustrationer #2
Jeg har (STADIG!) ikke fundet en virksomhed, jeg kan bruge som case til mit speciale. Jeg taler med rigtigt mange, og langt de fleste melder virkelig positivt tilbage, og synes at det er et super interessant og relevant emne jeg har taget op, men de har bare ikke tid/ressourcer til at lade sig interviewe.
Det er så FRUSTRERENDE!
Især fordi man ofte kan spørge om, om de reelt har tid/råd til at lade være, for de får jo selv noget viden ud af det, men den viden kræver selvfølgelig også handling. Noget som de kun selv kan gøre. Jeg kan ikke ændre noget for dem, men kun fortælle dem, hvad mine analyser og resultater indikerer kunne trænge til forandring, i hvert fald hvis de vil have en ændring til det bedre. Jeg kan hjælpe dem på vej, og fortælle hvilke tiltag der kunne være gavnlige, men de skal selv gøre noget også, og det er nok også dér kæden hopper af.
ØV ØV ØV!
Men jeg må jo bare kæmpe videre. Op på hesten igen. Før eller siden skal der nok være nogen der bider på! 🙂
Ingen kommentarer endnu