Update: Ulempen ved at købe ting online
Jeg skrev om min uheldige oplevelse om at købe en autostol online her. Nu er der så sket en udvikling i sagen… For et par dage siden fik jeg en mail fra GLS med et track & trace nr. Mailen påstod godt nok at det var en “baby gym 7”, men navn og adresse var rigtig nok, så jeg tænkte, at de nok bare havde skrevet forkert, og at det var min autostol.
Forventningens glæde var derfor stor, da jeg i går kom hjem, og så at der stod en stor papkasse foran min dør. Og rigtigt nok var det en autostol. Det var bare ikke den rigtige autostol. Jeg havde bestilt en Römer Kidfix XP Sict, og havde fået leveret en Cybex Solution X-fix… Hvordan de lige har præsteret det, har jeg ingen anelse om! Jeg ville kunne forstå, hvis det var en forkert model, men samme mærke, men her er det jo to helt forskellige mærker. Det eneste de har tilfælles at de begge er autostole og hedder noget med “fix”. I don’t get it!!!
Jeg fik dem hurtigt i røret, og de beklagede mange gange, og håber på, at jeg kan få en ny stol i løbet af weekenden. De vil ringe fredag og informere mig nærmere. Så vil de få et (andet) fragtfirma til at komme ud med stolen, og tage de to andre med tilbage (de fylder jævnt meget, sådan to autostole i papkasser!). Jeg krydser fingre og håber på det bedste, selv om jeg blankt må erkende, at jeg er noget skeptisk.
Ingen kommentarer endnu